Dagens tips!

Hejsan alla bloggläsare!
Dagens tips är ett sminktips.
Just nu är det modernt att se neutral ut. Mineralsminker från exempel id, Face Stockholm, Make Up Store, M.A.C, Smashbox, Elizabeth Arden, Lancome, Clinique & L'Orèal Paris är riktiga höjdare på mineral sminker.
Min personliga favorit är id och dagens tips är id:s "Get started kit" med 8 stycken produkter. Kittet innehåller två foundations, en concealer, tre borstar, en 100 % naturlig All-Over Face Color och ett fixerande puder.
Kittet kostar 995 kr
Boxen finns i olika sorters nyanser som är:
• Dark
• Light
• Medium
• Tan
Puss & Kram choklad banan

Kommentarer
Postat av: ida

Ååå Jag vill såå jätte jätte gärna ha get starded kittet från id ! <333 din blogg är jätte bra ! Puss

2011-03-29 @ 21:12:20
Postat av: ida<3

Heejj du är grym jag vill mineral puder om nu vet jag vilka märken som finns tack du söta ! Puss Puss

2011-03-29 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0