Veckans bloggare är............

Heejj alla söta bloggare! Jag tycker att ni har varit hur jätte gulliga som har kommenterat mina inlägg <3 Det har varit hur svårt som helst att bestämma vem som ska bli veckans bloggare !!! Jag har bestämt mig för att det blir 2 styckna veckans bloggare! Och dom är................
REBECCA !!! Hennes blogg äger och hon verkar hur gullig som helst !
Bilder från hennes blogg!
Hur snygg är inte hon ?!
OCh vår andra veckans bloggare  är..... Majken!
Hennes blogg är hur bra som helst !
Bild från hennes blogg
Hon är ju såå snygg eller vad tycker ni? !
Priset är att ni två snyggingar kommer finnas som en länk på min blogg och äran såklart ! Glöm inte att gå in och kommentera på mina, rebeccas och majkens blogg!
Hur känns det att ha blivit veckans bloggare majken och rebecca? <3
Hoppas att ni har det hur bra som helst!"

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhh tack så jätte mycket, din blogg är också super bra, älskar den redan!! Men det finns inga bilder på dig, lite tråkigt =/



Kram Rebecca

2011-04-02 @ 15:39:07
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0