Ni som undrar

Det har kommit förfrågningar om att jag ska visa vem jag är. Men det är såhär, när jag var fem år gammal bodde jag tillsammans med min mamma och pappa i Milano. Där blev min mamma utsatt för misshandel utav en hemsk gammal pojkvän som inte hade kommit över henne fast det hade gått mer än sex år. Han hade förföljt henne under en väldigt lång period och bland annat skickat hot-mail. Han finns fortfarande där ute och det är därför jag inte får visa mitt ansikte på internet. Men nu är jag tillräckligt gammal och det har gått väldigt lång tid sen det hände så jag kommer inom en kort framtid att visa hur jag ser ut. Hoppas det inte gör något att ni inte kan se vem jag är än, men ni vet ju hur jag är och det borde räcka för så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0