_

Kony 2012




Det är flera tusen barn som lider av Kony, det är inte rätt

och måste STOPPAS! Se filmen (KONY 2012 - YouTube ) , det är jättte

Sorgligt! Jag vill stödja Invisible children och det är därför

jag ska köpa en tröja ifrån dem, pengarna som jag köper tröjan

för går till dem. Tröjorna är jätte snygga! Köp en du med stödj

Invisible children som jag ska göra det kostar dig inte mycket,

men du ger dem en ny framtid, och hjälper till att stoppa Kony!



Det här är två av tröjorna, det finns också armband man kan köpa. Gå in på invisible children HÄR (InvisibleChildren) och köp en tröja!



 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag ska köpa en tröja jag med! :)

2012-03-09 @ 07:13:09
Postat av: Ryttarskvaller

Hej! Vi har en snäll skvallerblogg! :D Du får gärna skicka in skvaller, tips, failbilder, m.m och du får en länk! :D



//Ryttarskvaaller

2012-03-09 @ 07:56:46
URL: http://ryttarskvaaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0